Πολιτισμος

Οι πολίτες της ΕΕ στρέφονται στο διαδίκτυο για πολιτιστικούς σκοπούς

Το 2024, οι πολίτες της ΕΕ χρησιμοποίησαν ευρέως το διαδίκτυο για πολιτιστικούς σκοπούς. Η πιο συνηθισμένη δραστηριότητα ήταν η παρακολούθηση τηλεόρασης ή βίντεο στο διαδίκτυο, σύμφωνα με το 79% των χρηστών του διαδικτύου. Ακολούθησε η ανάγνωση διαδικτυακών ειδησεογραφικών ιστότοπων, εφημερίδων ή ειδησεογραφικών περιοδικών (70%), η ακρόαση ή η τηλεφόρτωση μουσικής (65%) και η αναπαραγωγή ή τηλεφόρτωση παιχνιδιών (34%).

Τα υψηλότερα ποσοστά χρηστών του διαδικτύου που παρακολουθούν τηλεόραση ή βίντεο στο διαδίκτυο καταγράφηκαν στις Κάτω Χώρες και τη Φινλανδία (96% και στις δύο χώρες) και στην Κύπρο (94%), ενώ τα χαμηλότερα ποσοστά παρατηρήθηκαν στη Ρουμανία (44%), τη Βουλγαρία (55%) και τη Σλοβακία (63%).

Η ανάγνωση ειδήσεων στο διαδίκτυο (από ιστότοπους, εφημερίδες ή περιοδικά) αναφέρθηκε από το 91% των χρηστών του διαδικτύου στην Τσεχία, το 90% στη Φινλανδία και το 89% στην Κύπρο. Αντίθετα, τα χαμηλότερα ποσοστά καταγράφηκαν στη Ρουμανία (50%), τη Γαλλία (56%) και την Ιταλία (62%).

Χρήση του διαδικτύου για επιλεγμένους πολιτιστικούς σκοπούς, 2024, % των ατόμων που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο κατά τους 3 μήνες πριν από την έρευνα. Διάγραμμα Βλ. σύνδεσμο προς το πλήρες σύνολο δεδομένων παρακάτω.

Σύνολο δεδομένων πηγής: isoc_ci_ac_i

Πάνω από το ένα τρίτο των χρηστών αγόρασαν πολιτιστικά αγαθά και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου

Το 2024, το 36 % των χρηστών του διαδικτύου στην ΕΕ αγόραζαν κάποιο είδος πολιτιστικών αγαθών και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου.

Οι συνδρομές ήταν δημοφιλείς, ιδίως σε ταινίες, σειρές και αθλητικές υπηρεσίες συνεχούς ροής (30%) και σε υπηρεσίες συνεχούς ροής μουσικής (21%).

Το ένα τέταρτο των χρηστών του διαδικτύου (25%) αγόρασε εισιτήρια για εκδηλώσεις.

Όσον αφορά τις συνήθειες ανάγνωσης, τα έντυπα βιβλία, τα περιοδικά και οι εφημερίδες (16%) ήταν πιο δημοφιλή από τα ηλεκτρονικά βιβλία και τα ακουστικά βιβλία (7%).

Επιπλέον, οι χρήστες του διαδικτύου πλήρωσαν για να τηλεφορτώσουν λογισμικό (11%), παιχνίδια (10%) και ένα μικρό μέρος αγόρασε φυσικά αντίγραφα άλλου οπτικοακουστικού περιεχομένου, όπως μουσική και ταινίες ή σειρές (6%).

Χρήση του διαδικτύου για την αγορά πολιτιστικών αγαθών και υπηρεσιών κατά τους τελευταίους 3 μήνες, ΕΕ, 2024, % των ατόμων που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο κατά τους 3 μήνες πριν από την έρευνα. Διάγραμμα Βλ. σύνδεσμο προς το πλήρες σύνολο δεδομένων παρακάτω.

Σύνολο δεδομένων πηγής: ισοκ_εκ_ibgs

Γράψτε σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *