Μεταφορές

Câble C1: Το πρώτο αστικό τελεφερίκ της Île-de-France τίθεται σε κυκλοφορία

Η Île-de-France Mobilités, η αρχή μεταφορών για την περιοχή του Παρισιού, Γαλλία (FR), προωθεί το έργο Câble C1: ένα καινοτόμο σύστημα αστικών τελεφερίκ θα γίνει το πρώτο του είδους του στην περιφέρεια Île-de-France.

Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη βελτίωση της συνδεσιμότητας μεταξύ των δήμων Créteil, Limeil-Brévannes, Valenton και Villeneuve-Saint-Georges, αντιμετωπίζοντας την επιτακτική ανάγκη για αποτελεσματικές λύσεις δημόσιων μεταφορών σε πυκνοκατοικημένες περιοχές με σύνθετα αστικά τοπία.

Το Câble C1 θα εκτείνεται περίπου 4,5 χιλιόμετρα, με πέντε στρατηγικά τοποθετημένους σταθμούς: Pointe du Lac in Créteil, Limeil-Brévannes (Plage Bleue), Valenton (Le Château), La Végétale (La Fontaine Saint-Martin) στο Limeil-Brévannes και Villa Nova στο Villeneuve-Saint-Georges. Κάθε σταθμός έχει σχεδιαστεί για να είναι πλήρως προσβάσιμος, φιλοξενώντας επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα και ποδηλάτες, προωθώντας έτσι επιλογές πολυτροπικών μεταφορών χωρίς αποκλεισμούς.

Ένα από τα πλεονεκτήματα του έργου είναι η ικανότητά του να διασχίζει αστικά εμπόδια, όπως σιδηροδρομικές γραμμές και κορεσμένους δρόμους, προσφέροντας άμεση σύνδεση με τη γραμμή 8 του μετρό στο Créteil — Pointe du Lac. Η σύνδεση αυτή αναμένεται να μειώσει σημαντικά τους χρόνους ταξιδίου· για παράδειγμα, το ταξίδι από το Villeneuve-Saint-Georges στο Créteil θα μειωθεί στα 18 λεπτά σε σύγκριση με το σημερινό 40λεπτο λεωφορείο.

Το σύστημα τελεφερίκ κατασκευάζεται για υψηλή αποδοτικότητα, με καμπίνες που αναχωρούν κάθε 30 δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής. Κάθε καμπίνα θα παρέχει θέσεις για 10 επιβάτες, εξασφαλίζοντας μια άνετη εμπειρία. Το σύστημα αναμένεται να εξυπηρετεί περίπου 11000 επιβάτες καθημερινά, μειώνοντας αποτελεσματικά την κυκλοφοριακή συμφόρηση και συμβάλλοντας στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα λειτουργώντας με ηλεκτρική ενέργεια.

Η οικονομική υποστήριξη για το έργο Câble C1 είναι μια συνεργατική προσπάθεια: η περιφέρεια Île-de-France συνεισφέρει 49 %, το διαμέρισμα Val-de-Marne 30 % και το γαλλικό κράτος 21 %. Η Île-de-France Mobilités επιβλέπει την εκτέλεση του έργου και θα χρηματοδοτήσει εξ ολοκλήρου τα τελεφερίκ και το λειτουργικό κόστος.

Η κατασκευή ξεκίνησε στα τέλη του 2022 με προπαρασκευαστικές εργασίες στο Créteil και το έργο βρίσκεται σε καλό δρόμο για την ολοκλήρωσή του έως το καλοκαίρι του 2025.

Συντάκτης: Τζόναθαν Ντε Βρίεντ

Οι απόψεις και οι απόψεις που εκφράζονται είναι αυτές του συντάκτη ή των συγγραφέων και δεν αντικατοπτρίζουν τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Γράψτε σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *