Διαφορα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκαινιάζει εργαστήρια για την εξερεύνηση εθελοντικών κωδίκων δεοντολογίας για τη διαδικτυακή διαφήμιση

Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος της εντολής της Επιτροπής δυνάμει του άρθρου 46 του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) για την ενθάρρυνση της ανάπτυξης τέτοιων κωδίκων σε επίπεδο ΕΕ.

Τα εργαστήρια θα συγκεντρώσουν ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόμενων μερών, συμπεριλαμβανομένων των παρόχων διαδικτυακών πλατφορμών, των διαφημιστών και των οργανώσεων της κοινωνίας των πολιτών, για να ανταλλάξουν τις εμπειρίες και τις γνώσεις τους σχετικά με τα οφέλη των κωδίκων δεοντολογίας στην επιγραμμική διαφήμιση.  Οι συζητήσεις θα επικεντρωθούν στη διαφάνεια που σχετίζεται με τα δεδομένα, την τοποθέτηση διαφημίσεων και τους επιχειρηματικούς χρήστες, καθώς και στην αντιμετώπιση της κακόβουλης χρήσης διαφημιστικών συστημάτων.

Το άρθρο 46 του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες αναθέτει στην Επιτροπή την ενθάρρυνση και τη διευκόλυνση της κατάρτισης εθελοντικών κωδίκων δεοντολογίας για την επιγραμμική διαφήμιση σε επίπεδο Ένωσης, με βάση τις υφιστάμενες δεσμευτικές διατάξεις για τη διαφήμιση στην πράξη για τις ψηφιακές υπηρεσίες.  Η διάταξη αυτή αποτελεί σημαντικό μέρος των προσπαθειών της πράξης για τις ψηφιακές υπηρεσίες για την προώθηση ενός ασφαλούς και αξιόπιστου επιγραμμικού περιβάλλοντος.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους κώδικες συμφωνίας και πρακτικής στο πλαίσιο της πράξης για τις ψηφιακές υπηρεσίες.

Γράψτε σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *