Εμπόριο

Οι διαδικτυακές πωλήσεις των επιχειρήσεων της ΕΕ έφθασαν σε νέα ύψη το 2023

Σύμφωνα με τα στοιχεία που αναφέρθηκαν το 2024, το 23,8 % των επιχειρήσεων της ΕΕ πραγματοποίησαν διαδικτυακές πωλήσεις το 2023, ποσοστό που ήταν 6,6 ποσοστιαίες μονάδες (π.μ.) υψηλότερο από ό,τι το 2013 (17,2 %).

Μεταξύ των χωρών της ΕΕ, η Λιθουανία είχε το υψηλότερο ποσοστό επιχειρήσεων που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις στο 42,1 %, έναντι της Ιρλανδίας (39,6 %) και της Δανίας (38,8 %). Στο άλλο άκρο της κλίμακας, το Λουξεμβούργο είχε το χαμηλότερο ποσοστό στο 12,2 %, ακολουθούμενο από τη Ρουμανία (14,7 %) και τη Βουλγαρία (15,1 %).

Σύνολο δεδομένων πηγής: isoc_ec_esels

Σύνολο δεδομένων πηγής: isoc_ec_esels

Όσον αφορά το μέγεθος των επιχειρήσεων, το 46,5 % των μεγάλων επιχειρήσεων (250 εργαζόμενοι και άνω) στην ΕΕ πραγματοποίησε διαδικτυακές πωλήσεις το 2023. Πρόκειται για αύξηση κατά 7,3 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2013 (39,2 %).

Για τις μεσαίες επιχειρήσεις (50 έως 249 απασχολούμενοι), το 30,5 % χρησιμοποίησε διαδικτυακές πωλήσεις, σημειώνοντας αύξηση κατά 5,8 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2013 (24,8 %).
Το ποσοστό αυτό ήταν χαμηλότερο για τις μικρές επιχειρήσεις (10 έως 49 απασχολούμενοι), καθώς το 21,9 % πραγματοποίησε διαδικτυακές πωλήσεις το 2023, σημειώνοντας αύξηση 6,6 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με το 2013 (15,3 %).

Σύνολο δεδομένων πηγής: isoc_ec_esels

Σύνολο δεδομένων πηγής: isoc_ec_esels

Για περισσότερες πληροφορίες

Γράψτε σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *