Περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου στρέφονται στη διαδικτυακή μάθηση το 2024
Το 2024, το 33 % των χρηστών του διαδικτύου στην ΕΕ ανέφεραν ότι είχαν πραγματοποιήσει διαδικτυακό κύκλο μαθημάτων ή χρησιμοποίησαν διαδικτυακό μαθησιακό υλικό κατά τους 3 μήνες πριν από την έρευνα. Πρόκειται για αύξηση 3 ποσοστιαίων μονάδων (π.μ.) σε σύγκριση με το 2023 (30 %).
Η Ιρλανδία κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό χρηστών του διαδικτύου που ασχολούνται με τη διαδικτυακή μάθηση (61 %), ακολουθούμενη από τις Κάτω Χώρες (59 %) και τη Φινλανδία (53 %).
Αντίθετα, η διαδικτυακή εκπαίδευση ήταν λιγότερο διαδεδομένη στη Ρουμανία (10 %), την Κύπρο (11 %) και τη Βουλγαρία (17 %).
Κατά την εξέταση συγκεκριμένων μεθόδων διαδικτυακής μάθησης, το 18 % των χρηστών του διαδικτύου πραγματοποίησε διαδικτυακό μάθημα το 2024, το οποίο ήταν πιο διαδεδομένο στην Ιρλανδία (36 %), τη Φινλανδία και την Ισπανία (και οι δύο 32 %). Ταυτόχρονα, το 29 % των χρηστών του διαδικτύου χρησιμοποίησαν διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό, με το υψηλότερο ποσοστό στις Κάτω Χώρες (53 %), την Ιρλανδία (52 %) και τη Φινλανδία (46 %).