Περιβαλλον

Υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν το 48 % των νέων ταξινομήσεων

Το 2023 ταξινομήθηκαν στην ΕΕ 10,7 εκατομμύρια νέα επιβατικά αυτοκίνητα. Μεταξύ αυτών, τα αμιγώς βενζινοκίνητα αυτοκίνητα είχαν το υψηλότερο ποσοστό (34,5 %), ακολουθούμενα από τα μη plug-in υβριδικά βενζινοηλεκτρικά αυτοκίνητα (21,1 %), τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποκλειστικά με μπαταρίες (14,5 %) και τα αμιγώς ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα (14,3 %).

Μετά την ραγδαία αύξηση των ταξινομήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποκλειστικά με μπαταρίες μεταξύ 2013 και 2023, το συνδυασμένο μερίδιο όλων των υβριδικών και αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων το 2023 αντιστοιχούσε με το μερίδιο των αμιγώς βενζινοκίνητων και των καθαρών ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων (48,3 % έναντι 48,8 %).

Οι πληροφορίες αυτές προέρχονται από τα στοιχεία για τα επιβατικά αυτοκίνητα που δημοσίευσε η Eurostat. Το άρθρο παρουσιάζει μια χούφτα πορίσματα από το λεπτομερέστερο άρθρο για τα επιβατικά αυτοκίνητα στην ΕΕ.

 

Σύνολο δεδομένων πηγής: Road_eqr_carpda

Σύνολο δεδομένων πηγής: Road_eqr_carpda

Το υψηλότερο ποσοστό υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Φινλανδία

Σε 9 χώρες της ΕΕ, το μερίδιο των υβριδικών και ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων στις νέες ταξινομήσεις υπερέβη το 50 % το 2023. Τα υψηλότερα ποσοστά αναφέρθηκαν στη Φινλανδία (78 %), με 44 % υβριδικά και 34 % ηλεκτρικά, στη Σουηδία (69 %), με 30 % υβριδικά και 39 % ηλεκτρικά, και στις Κάτω Χώρες (68 %), με 37 % υβριδικά και 31 % ηλεκτρικά.

 

Σύνολο δεδομένων πηγής: Road_eqr_carpda

Σύνολο δεδομένων πηγής: Road_eqr_carpda

Αντίθετα, η Βουλγαρία κατέγραψε το χαμηλότερο ποσοστό με 7 %, ακολουθούμενη από την Τσεχία (20 %) και την Κροατία (28 %).

Γράψτε σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *