Το ένα τρίτο των online αγοραστών αντιμετώπισαν προβλήματα το 2023
Μια έρευνα του 2023 σχετικά με τη χρήση των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών αποκαλύπτει ότι το ένα τρίτο (33,1%) των ατόμων στην ΕΕ που ασχολήθηκαν με διαδικτυακές αγορές τους τελευταίους 3 μήνες ανέφεραν ότι αντιμετώπισαν προβλήματα κατά την πραγματοποίηση αγορών μέσω ιστότοπου ή εφαρμογής.
Μεταξύ των χωρών της ΕΕ, τα υψηλότερα ποσοστά πελατών που αντιμετώπισαν προβλήματα καταγράφηκαν στο Λουξεμβούργο (55,5%), στις Κάτω Χώρες (55,2%) και στην Ισπανία (49,7%).
Αντίθετα, τα χαμηλότερα ποσοστά αναφέρθηκαν στην Πορτογαλία (4,3%), τη Λετονία (13,7%) και την Κύπρο (14,7%).

Σύνολο δεδομένων πηγής: isoc_ec_iprb21
Αργή παράδοση — το πιο συνηθισμένο ζήτημα για τους διαδικτυακούς αγοραστές
Κατά την εξέταση των συγκεκριμένων προβλημάτων που αντιμετωπίστηκαν, το πιο κοινό πρόβλημα ήταν η βραδύτερη παράδοση από ό,τι αναμενόταν, όπως αναφέρθηκε από το 18,7% των πελατών. Το δεύτερο πιο συχνό πρόβλημα ήταν ότι ο ιστότοπος ήταν δύσκολο να χρησιμοποιηθεί ή λειτουργούσε μη ικανοποιητικά, όπως αναφέρθηκε από το 10,8% των αγοραστών. Το τρίτο πρόβλημα ήταν η παράδοση λανθασμένων ή κατεστραμμένων αγαθών ή υπηρεσιών, όπως αναφέρθηκε από το 8,6% των πελατών.

Σύνολο δεδομένων πηγής: isoc_ec_iprb21