Μεταφορές

Η Φλωρεντία επεκτείνει το βιώσιμο δίκτυο μεταφορών με την επέκταση του τραμ

Η Φλωρεντία έκανε ένα ακόμη βήμα προς τη βελτίωση του βιώσιμου δικτύου δημόσιων συγκοινωνιών της με τα εγκαίνια ενός εκτεταμένου τμήματος της γραμμής τραμ Τ2. Λειτουργεί από την Gest, θυγατρική της RATP Dev, η γραμμή συνδέει τώρα το αεροδρόμιο Peretola με την πλατεία San Marco, ενισχύοντας την κινητικότητα σε όλη την πόλη.

Η επέκταση προσθέτει έξι επιπλέον στάσεις, ενισχύοντας τις συνδέσεις μεταξύ των βασικών τοποθεσιών. Το 2024, η γραμμή T2 μετέφερε 11,5 εκατομμύρια επιβάτες και η επέκταση προβλέπεται να αυξήσει την ετήσια αναβάτη κατά περισσότερο από 3,4 εκατομμύρια.

Προώθηση φιλικών προς το περιβάλλον μεταφορών

Το Gest διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στις προσπάθειες της Φλωρεντίας για τη μείωση της συμφόρησης και της ρύπανσης μέσω του ηλεκτρικού συστήματος τραμ. Το δίκτυο τραμ συμπληρώνει τις υπηρεσίες λεωφορείων της πόλης, τις οποίες διαχειρίζεται η Autolinee Toscane — μια άλλη θυγατρική της RATP Dev — η οποία εισήγαγε πρόσφατα ηλεκτρικά λεωφορεία για την περαιτέρω ενίσχυση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας.

«Αυτό είναι ένα ακόμη βήμα στην ανάπτυξη της κινητικότητας στη Φλωρεντία», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Gest, Denis Ratto. «Με το άνοιγμα αυτής της επέκτασης, η υπηρεσία τραμ θα συνδέει το αεροδρόμιο με το ιστορικό κέντρο της πόλης σε μόλις 35 λεπτά.»

Για να υποστηρίξει αυτή την επέκταση, η Gest ξεκίνησε την τέταρτη έκδοση του εκπαιδευτικού προγράμματος Accademia, προσλαμβάνοντας 14 νέους οδηγούς, τρεις εργαζόμενους συντήρησης και δύο ελεγκτές.

Μελλοντική επέκταση του δικτύου

Η Gest λειτουργεί επί του παρόντος και τις γραμμές τραμ Τ1 και Τ2, οι οποίες συνδέουν βασικές περιοχές της Φλωρεντίας, συμπεριλαμβανομένου του αεροδρομίου. Θα διαχειρίζεται επίσης την επερχόμενη γραμμή τραμ Τ3, συνδέοντας την Libertà με το Bagno a Ripoli, με την κατασκευή να ξεκίνησε στις 25 Ιανουαρίου.

Συντάκτης: Τζόναθαν Ντε Βρίεντ

Οι απόψεις και οι απόψεις που εκφράζονται είναι αυτές του συντάκτη ή των συγγραφέων και δεν αντικατοπτρίζουν τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Γράψτε σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *