Περιβαλλον

Αγάπη & Πράσινο: Μια οικογενειακή φόρμουλα για την επιτυχία σε απορροφητικά προϊόντα υγιεινής

Γεννημένος από μια απλή αλήθεια

Η Love & Green ιδρύθηκε το 2011 από δύο νέους γονείς-επιχειρηματίες που εντυπωσιάστηκαν από μια απλή αλλά ισχυρή αλήθεια: Τα παραδοσιακά προϊόντα καθημερινής υγιεινής είναι συχνά γεμάτα με πετροχημικά συστατικά που μπορεί να είναι επιβλαβή για τους καταναλωτές και ρυπογόνα για τον πλανήτη. Αποφασισμένη να σπάσει τις συμβάσεις, η Love & Green έθεσε ως στόχο να προσφέρει μια υγιέστερη, πιο βιώσιμη εναλλακτική λύση που είναι τόσο προσιτή και προσβάσιμη όσο τα βασικά προϊόντα των σούπερ μάρκετ.

Οικολογικό σήμα της ΕΕ: απόδειξη ηγετικής θέσης στην αγορά

Από την αρχή, το οικολογικό σήμα της ΕΕ διαδραμάτισε κεντρικό ρόλο στην αποστολή της Love & Green. Εξασφαλίζει και αποδεικνύει στους πελάτες τους ότι τα προϊόντα τους, που κυμαίνονται από πάνες έως γυναικεία προστασία, πληρούν αυστηρά περιβαλλοντικά κριτήρια και κριτήρια απόδοσης.

Η Love & Green ουσιαστικά επέκτεινε την οικολογική αγορά βρεφικών πάνες στη Γαλλία, φτάνοντας σχεδόν το 20% των συνολικών πωλήσεων σε αυτόν τον τομέα μέχρι το 2023. Ενώ οι παράγοντες της βιομηχανίας καλούνται να πληρούν μόνο την απαίτηση του 25% για ίνες ξύλου που προέρχονται από βιώσιμες πηγές, σύμφωνα με ένα ανεξάρτητο σύστημα πιστοποίησης τρίτων, η Love & Green ανεβάζει τον πήχη χρησιμοποιώντας 100% πιστοποιημένη με FSC κυτταρίνη σε ολόκληρο το φάσμα υγιεινής της. Η φιλοδοξία αυτή μεταφράζεται σε αντίκτυπο: σήμερα, πάνω από το 80 % του κύκλου εργασιών της εταιρείας προέρχεται από προϊόντα πιστοποιημένα με οικολογικό σήμα της ΕΕ.

Η περιβαλλοντική διαχείριση ως κινητήρια δύναμη ανάπτυξης

Στο επίκεντρο της επιτυχίας της Love & Green βρίσκεται η απόλυτη δέσμευσή της για διαφάνεια και οικολογικό σχεδιασμό. Μόλις το οικολογικό σήμα της ΕΕ εμφανίστηκε στη συσκευασία, ανέδειξε μια σημαντική στιγμή στο ταξίδι της εταιρείας, ενισχύοντας την εικόνα της ως περιβαλλοντικά δεσμευμένου εμπορικού σήματος.

«Δεσμευόμαστε να αποκτήσουμε τα πιο απαιτητικά και σοβαρά οικολογικά σήματα σε κάθε προϊόν. Όσον αφορά τα απορροφητικά προϊόντα υγιεινής, το οικολογικό σήμα της ΕΕ είναι πραγματικά το πιο αξιόπιστο και αξιόπιστο σήμα, διότι συνδυάζει την αριστεία στον τομέα του περιβάλλοντος και των επιδόσεων», δήλωσε η Céline Augusto, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, σε πρόσφατο διαδικτυακό σεμινάριο σχετικά με τα απορροφητικά προϊόντα υγιεινής που φέρουν το οικολογικό σήμα της ΕΕ.

Σε μια πολυσύχναστη αγορά, το οικολογικό σήμα της ΕΕ λειτουργεί ως ανεξάρτητη εγγύηση ασφάλειας, ποιότητας και περιβαλλοντικών επιδόσεων.

Για τα απορροφητικά προϊόντα υγιεινής, απαιτείται ακόμη και αυστηρός έλεγχος των επιπέδων απορρόφησης, καθησυχάζοντας τους γονείς ότι η περιβαλλοντική ευθύνη της Love & Green συμβαδίζει με την αποτελεσματικότητα.

Αντιπαλεύοντας το μεγάλο εμπορικό σήμα, ο πράσινος τρόπος

Υποστηριζόμενη από μια μέτρια αλλά ευέλικτη ομάδα 35 ατόμων, η Love & Green έχει δημιουργήσει ένα ευέλικτο και ανθεκτικό επιχειρηματικό μοντέλο μέσω ενός δικτύου εξειδικευμένων εργοστασίων-εταίρων στη Γαλλία και τις γειτονικές χώρες της ΕΕ.

Οι εταιρικές σχέσεις με προμηθευτές που διαθέτουν επίσης περιβαλλοντικά διαπιστευτήρια, όπως η  Drylock, ενισχύουν περαιτέρω τη θέση της εταιρείας. Με 70% βιολογικά προερχόμενα συστατικά και το οικολογικό σήμα της ΕΕ ως απόδειξη σοβαρής οικολογικής δέσμευσης, το Love & Green ξεχωρίζει από τους μη πιστοποιημένους ανταγωνιστές.

Τα προϊόντα της είναι ευρέως διαθέσιμα σε μεγάλους γαλλικούς λιανοπωλητές όπως οι Carrefour, Leclerc, Intermarché, Auchan, Monoprix και Système U, καθώς και σε διαδικτυακές πλατφόρμες όπως η Amazon, η Greenweez και το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα. Η διανομή του σε περισσότερα από 200 φαρμακεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο την εμβέλειά του.

Επαναπροσδιορισμός της αριστείας για ολόκληρο τον τομέα

Το ταξίδι με το οικολογικό σήμα της ΕΕ αποτέλεσε πηγή υπερηφάνειας για την Love & Green. Όταν οι απορροφητικές απαιτήσεις πιστοποίησης προστασίας της υγιεινής έγιναν αυστηρότερες (2023), η μάρκα χαιρέτισε την αλλαγή. Έχοντας από καιρό υποστηρίξει υψηλότερα πρότυπα διαφάνειας και σύνθεσης, η Love & Green το είδε αυτό ως αναγνώριση του ηγετικού της ρόλου στην προώθηση του τομέα.

«Το οικολογικό σήμα της ΕΕ έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια να πειστούν οι νέοι καταναλωτές να στραφούν σε οικολογικά προϊόντα χάρη στην αξιοπιστία του», τόνισε η κ. Augusto.

Θέλετε να μάθετε πώς το οικολογικό σήμα της ΕΕ μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να ηγηθεί με διαφάνεια και να αναπτυχθεί με εμπιστοσύνη;

Δείτε τα κριτήρια απονομής του οικολογικού σήματος της ΕΕ και μάθετε πώς μπορείτε να υποβάλετε αίτηση!

Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Γράψτε σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *